Nové auto McLarenu má vysoké ciele, preto sa technici rozhodli pre netradičné riešenie. Ich nový monopost MP4-26 prekvapil bočnicami tvaru "L".
Technický riaditeľ Paddy Lowe toto riešenie nazval U-bočnice, keďže z pohľadu spredu majú tvar písmena U. Na rozdiel od ostatných tímov si McLaren vybral úplne inú cestu.
V McLarene posunuli vstupné otvory pre prívod vzduchu k chladičom na prednej strane bočníc najďalej od kokpitu, ako to len šlo, aby tak umožnili voľnejšie prúdenie vzduchu priamo k spodnému krídlu vzadu. Otvory zachytávajú turbulentné prúdenie od predných kolies, ktoré sa inžinieri snažia držať mimo auta použitím bočnicových panelov.
McLaren musel vyrovnať horšie prúdenie miernym zväčšením vstupných otvorov, získal však výhodu kvalitného prúdenia blízko stredu auta, ktoré môže smerovať na spodné krídlo. Väčšie množstvo prítlaku tak bude generovať zadné krídlo. Osadenie chladičov a potrubia pri tomto tvare je oveľa zložitejšie ako v prípade jednoduchého otvoru. Chladiče si vyžadujú sklonenú vrchnú hranu.