To, že okruh v Silverstone prešiel rozsiahlou rekonštrukciou nie je žiadnou novinkou, tento článok vám tieto zmeny podrobnejšie predstaví a priblíži.
Ešte vlani to vyzeralo, že Silverstone, okruh, kde Formula 1 odjazdila svoje prvé preteky v histórii, zmizne z kalendára a závod F1 sa presťahuje do Doningtonu. Ten ale nedokázal včas zrekonštruovať svoj okruh a Silverstone sa znovu dostal do hry. Rokovania však boli zložité a Ecclestone dlho tvrdil, že radšej zruší britskú veľkú cenu, než aby sa vrátila do Silverstonu.
Premena trate trvala päť mesiacov a stála päť miliónov libier. Úpravy sa dotkli celkovo šiestich zákrut a okruh teraz meria 5900 metrov namiesto pôvodných 5140. Čas na jedno kolo sa predĺži, priemerná rýchlosť by sa však vďaka charakteru trate mala zvýšiť o dvadsať kilometrov za hodinu.
Okruh bol radikálne prebudovaný. Z Abbey Corner už jazdci nezamieria do Farm Straight, Bridge a Priory, ale zahnú doprava, potom ich bude čakať päť nových zákrut a na pôvodnú trať sa znovu vrátia až v Luffield.
Kontrakt s Berniem Ecclestonom je podpísaný na desať rokov s opciou na ďalších sedem. Táto zmluva stojí Klub britských pretekárskych jazdcov tristo miliónov libier.
Budúci rok sa Silverstone dočká aj nových boxov, ktoré majú vyrásť na rovinke Club.
Premena trate trvala päť mesiacov a stála päť miliónov libier. Úpravy sa dotkli celkovo šiestich zákrut a okruh teraz meria 5900 metrov namiesto pôvodných 5140. Čas na jedno kolo sa predĺži, priemerná rýchlosť by sa však vďaka charakteru trate mala zvýšiť o dvadsať kilometrov za hodinu.
Okruh bol radikálne prebudovaný. Z Abbey Corner už jazdci nezamieria do Farm Straight, Bridge a Priory, ale zahnú doprava, potom ich bude čakať päť nových zákrut a na pôvodnú trať sa znovu vrátia až v Luffield.
Kontrakt s Berniem Ecclestonom je podpísaný na desať rokov s opciou na ďalších sedem. Táto zmluva stojí Klub britských pretekárskych jazdcov tristo miliónov libier.
Budúci rok sa Silverstone dočká aj nových boxov, ktoré majú vyrásť na rovinke Club.