Tajomstvo úspechu tímu Brawn poodhalil Rakúšan Alex Wurz. Testovací pilot Hondy prezradil, že tím pri vývoji Hondy RA108 (BGP001) využíval až 5 aerodynamických tunelov!
Ich využívanie je ale nákladnou záležitosťou a všetky náklady je potreba do vývoja zahrnúť.
"Tím si vybral tri vývojové cesty a tie potom skúšal v tuneloch. Dve z nich sa ukázali ako chybné," povedal Wurz. "Brawn je pravdepodobne najdrahšie auto v rukách tímu s najmenšími prevádzkovými nákladmi."
Iné tímy si pritom takýto luxus dovoliť nemôžu. Výnimočné úspechy Jensona Buttona a Rubensa Barrichella tak najskôr nemožno pripisovať len konštruktérskemu talentu, ale skôr veľkosti prostriedkov, ktoré Honda do doby svojho odchodu z F1 bola ochotná investovať.
Alex Wurz si zároveň myslí, že Red Bull a Brawn sú na tom teraz rovnako. O úspechu vraj budú rozhodovať konkrétne podmienky na okruhu.