Minimálna váha vozidla bude pre budúcu sezónu zvýšiená na 620 kg vrátane jazdca. Tohto roku je to 605 kg.
Predstavenie systému KERS, ktorý je možné využiť aj budúci rok aj napriek silnej kritike spôsobilo vrásky na čele inžinierov. Systém KERS váži niekoľko desiatok kilogramov, a tak závažia, ktoré tento rok dovažuje vozidlá nad minimálnych 605 kg, nie je k dispozícii toľko ako predtým. Ťažisko auta je tak posadené vyššie a ovládanie auta je ďaleko horšie.
Prítomnosť KERSu v autách Renaultu alebo BMW sa kvôli tomu nakoniec nevyplatila ani napriek niekoľkým desatinám sekundy, ktoré prináša.
Tímy navyše donútili svojich jazdcov chudnúť, aby mohli využiť viac závažia k lepšiemu rozloženiu váhy vozidla. Najmä Robert Kubica stratil počas krátkej doby 6 kg, čo mu začalo robiť veľké problémy. Menší a ľahší jazdci tak boli zvýhodnení.
Práve táto skutočnosť viedla k zvýšeniu minimálneho váhového limitu o 15 kg.
Prítomnosť KERSu v autách Renaultu alebo BMW sa kvôli tomu nakoniec nevyplatila ani napriek niekoľkým desatinám sekundy, ktoré prináša.
Tímy navyše donútili svojich jazdcov chudnúť, aby mohli využiť viac závažia k lepšiemu rozloženiu váhy vozidla. Najmä Robert Kubica stratil počas krátkej doby 6 kg, čo mu začalo robiť veľké problémy. Menší a ľahší jazdci tak boli zvýhodnení.
Práve táto skutočnosť viedla k zvýšeniu minimálneho váhového limitu o 15 kg.