Tímu Renault sa zatiaľ nedarí naplno využívať potenciál auta R29 tak ako v predsezónnych testoch. Francúzi majú podozrenie, že im uniká nejaký detail, ktorý má negatívne dopady na výkonnosť. V snahe situáciu napraviť uskutočnia zmeny na vozidle už v Číne, hlavné úpravy však prídu až neskôr.
"V priebehu zimných testov mal náš monopost lepšiu výkonnosť, takže vieme, že to bude lepšie. V súčasnosti sa nám proste nedarí túto výkonnosť z auta dostať. Mám podozrenie, že tu je nejaká delikátna a citlivá vec, ktorú musíme nastaviť správne. Ale najskôr musíme zistiť, čo to je a ako to vyriešiť. V Číne budeme mať na aute určité zmeny a pokusíme sa vrátiť na úroveň výkonnosti, ktorú chceme mať, ale zatiaľ to nebude stačiť na čelo štartového poľa," povedal technický riaditeľ Bob Bell.
Aj keď sa po Veľkej cene Malajzie objavili špekulácie, podľa ktorých by mohol Renault prehodnotiť používanie KERS, Bob Bell potvrdil, že tím od začiatku sezóny názor na túto novinku nezmenil. Priznal však, že na niektorých okruhoch sú výhody použitia KERS väčšie než inde, patrí medzi nich aj Shanghai.
"Celkovo ten systém funguje dobre a poskytuje nám výhody, v ktoré sme dúfali, ako je ľahšie predbiehanie, bránenie pozície, rovnako zrejmé sú prínosy na štarte závodu," dodal Bell.
Potreby vylepšiť monopost R29 si je vedomý aj Fernando Alonso, ktorý v Malajzii vyšiel bodovo naprázdno. Španiel je presvedčený, že sa Renault dokáže posunút vpred, rovnako ako to dokázal v minulosti.
"Tomuto tímu verím a minulý rok sme videli, že vie, ako bojovať, vrátiť sa späť a vylepšiť výkon auta. Ešte stále sme na začiatku a všetci v tíme tvrdo pracujú na vývoji R29, aby sme mohli byť v nasledujúcich závodoch konkurencieschopnejší," dokončil Alonso.