Technická analýza aerodynamických noviniek nasadených v Suzuke.
Všetky tímy sa už sústreďujú na autá pre budúcu sezónu. Niektoré z nich predstavili väčšie úpravy ešte v Singapure, v Suzuke, kde sa išiel závod hneď ďalší víkend, už na vozoch veľa zmien nebolo.
McLaren
Jediný viditeľnejší rozdiel medzi verziou MP4-24 zo Singapuru a Suzuky predstavuje upravený deflektor. Mal by efektívnejšie smerovať prúd vzduchu k zadnej časti a znižovať turbulencie. Podľa Whitmarsha sa už všetka pozornosť McLarenu sústredí k budúcemu vozidlu, ktoré bude úplne odlišné (veľký difúzor) a už teraz je aerodynamicky lepšie ako súčasný monopost.
McLaren
Jediný viditeľnejší rozdiel medzi verziou MP4-24 zo Singapuru a Suzuky predstavuje upravený deflektor. Mal by efektívnejšie smerovať prúd vzduchu k zadnej časti a znižovať turbulencie. Podľa Whitmarsha sa už všetka pozornosť McLarenu sústredí k budúcemu vozidlu, ktoré bude úplne odlišné (veľký difúzor) a už teraz je aerodynamicky lepšie ako súčasný monopost.
Williams
Jedným z posledných módnych výstrelkov v úpravách aerodynamiky vozidiel sú krídelká na brzdových kanálikoch. Tie začínajú plniť okrem prívodu vzduchu k brzdám ďalšiu úlohu - totiž zariadenie na usmerňovanie toku vzduchu. Williams v tejto oblasti v Suzuke predstavil mini-krídelká zakončené vertikálnymi bočnicami. Riešenie pomáha navyše zvýšiť prítlak na prednej náprave.