Oficiálne HRT F1, formálne Hispania Racing F1 Team. Tím, ktorý si pred sezónou zaslúži trochu väčšiu pozornosť ako ostatní nováčikovia. Nikto by tomu pred rokom nebol neveril, ale bývalý tím Campos to zvládol a svoje autá má v Bahrajne.
Tím začal spoluprácou spoločností Campos Racing a Image Meta pod názvom Campos Meta 1. Campos Racing v súčasnosti súťaží v európskej "F3 Open Championship". V roku 2009, keď FIA oznámila možnosť prihlásiť sa do šampionátu F1 2010, začal bývalý pilot Adrian Campos mobilizovať svoj tím z F3 a GP2 a podal prihlášku do šampionátu. A úspešne.
Bývalý Campos Meta má sídlo v Madride, marketingové centrum, administratívu a technické centrum sa nachádza vo Valencii. Konštruktér talianska Dallara sa tak pustila do práce na novom modeli, ktorý bude používať motory Cosworth.
Dňa 12. júna bol Campos Meta menovaný FIA ako jeden z troch nových tímov a mal tak povolený vstup do sezóny 2010, spolu s USF1 a Manor Grand Prix.
Počas víkendu VC Abú Zabí 2009 Campos potvrdil, že Bruno Senna, synovec bývalého majstra sveta Ayrtona Sennu, sa stane oficiálnym závodným jazdcom tímu na rok 2010.
Bývalý Campos Meta má sídlo v Madride, marketingové centrum, administratívu a technické centrum sa nachádza vo Valencii. Konštruktér talianska Dallara sa tak pustila do práce na novom modeli, ktorý bude používať motory Cosworth.
Dňa 12. júna bol Campos Meta menovaný FIA ako jeden z troch nových tímov a mal tak povolený vstup do sezóny 2010, spolu s USF1 a Manor Grand Prix.
Počas víkendu VC Abú Zabí 2009 Campos potvrdil, že Bruno Senna, synovec bývalého majstra sveta Ayrtona Sennu, sa stane oficiálnym závodným jazdcom tímu na rok 2010.
Finančné problémy
Dňa 22. decembra 2009 vyjadril šéf Formuly 1 Bernie Ecclestone svoje obavy o schopnosti tímu postaviť sa na štartový rošt sezóny 2010 v Bahrajne. V januári sa objavili niekoľkí potencionálni investori, ktorí by mohli tímu tento štart zaručiť, najreálnejšou možnosťou sa zdal vstup Tonyho Teixeiru z A1 GP. Teixeira, o ktorom sa predtým hovorilo aj ako o potenciálnom kupcovi Hondy na konci roka 2008, uviedol svoje zámery, aby bol Campos F1 riadený svojou "predĺženou rukou" z A1 Grand Prix. To sa mu ale nepodarilo.
Dňa 22. decembra 2009 vyjadril šéf Formuly 1 Bernie Ecclestone svoje obavy o schopnosti tímu postaviť sa na štartový rošt sezóny 2010 v Bahrajne. V januári sa objavili niekoľkí potencionálni investori, ktorí by mohli tímu tento štart zaručiť, najreálnejšou možnosťou sa zdal vstup Tonyho Teixeiru z A1 GP. Teixeira, o ktorom sa predtým hovorilo aj ako o potenciálnom kupcovi Hondy na konci roka 2008, uviedol svoje zámery, aby bol Campos F1 riadený svojou "predĺženou rukou" z A1 Grand Prix. To sa mu ale nepodarilo.
Dňa 27. januára tím priznal, že nie je schopný sa zúčastniť prvých zimných testov v Barcelone. Teixeira tvrdil, že tím oznámi svojho druhého jazdca a už čoskoro absolvuje testy v Jezere. Začiatkom februára však nepochodil s majetkovým "buy-out(om)" tímu a stretol sa s odporom etablovaných tímov.
5. februára 2010 Adrián Campos povedal, že tím sa snaží nájsť finančné prostriedky. Jednalo sa o 7 miliónov €. Dallara uvádza: "raz peniaze máme, raz nie". Objavila sa špekulácia o prevzatí tímu srbským Stefanom GP, táto možnosť však neprichádzala do úvahy. Campos celý čas uvádzal, že platnú zmluvu má a na štart sezóny 2010 sa postaví. Neskôr však finančné problémy vyšli na povrch a Adrian Campos to sám priznal.
José Ramón Carabante
5. februára 2010 Adrián Campos povedal, že tím sa snaží nájsť finančné prostriedky. Jednalo sa o 7 miliónov €. Dallara uvádza: "raz peniaze máme, raz nie". Objavila sa špekulácia o prevzatí tímu srbským Stefanom GP, táto možnosť však neprichádzala do úvahy. Campos celý čas uvádzal, že platnú zmluvu má a na štart sezóny 2010 sa postaví. Neskôr však finančné problémy vyšli na povrch a Adrian Campos to sám priznal.
José Ramón Carabante
19. februára bolo oznámené, že majoritný akcionár José Ramón Carabante prevzal plnú kontrolu nad tímom Adriana Camposa, ktorý bol v tíme nahradený novým šéfom Colinom Kollesom. Tím podal žiadosť FIA o zmenu názvu z Campos Meta 1 na Hispania Racing F1 Team, Medzinárodná automobilová federácia to však zamietla a tím dostal názov HRT. 4. marca bol potvrdený druhý jazdec Karun Chandhok.
Bahrajn
To, čo sa stalo pred necelým rokom úplne nereálne sa stáva skutočnosťou. Tím Campos, resp. HRT postavil auto, zaistil si jazdcov a financie a odletel do Bahrajnu. Sen Bruna Sennu o štarte na VC Bahrajnu sa tak stane skutočnosťou.