Riešenie zadnej časti MP4-25


Zadná časť nového MP4-25 prináša veľa aerodynamických vylepšení. Na prvý pohľad je to dlhý rázvor auta s dlhou a úzkou prevodovkou, ktorá púta pozornosť, ale riešenie je to veľmi efektívne.
Usmerňuje prúdenie vzduchu v zadnej časti monopostu, aj keď je to riešenie trochu nezvyčajné. Rovnako ako u Red Bullu boli výfuky presunuté viac dozadu (veľká červená šípka), zatiaľ čo vzduch z chladiča prevodovky, ktorý bol chladený vzduchom zvonku (modrá šípka), je tiež využitý na aerodynamické účely. Smeruje k vrcholu zadného krídla a do spodnej časti difúzora (malé červené šipky) a tým pri nízkej rýchlosti poskytuje prítlak, pri vyššej rýchlosti napomáha zvýšiť maximálku. Ďalšou zmenou na konštrukcii MP4-25 je unikátny pilier (žltá oblasť), na ktorom je namontované zadné krídlo.