Analýza Bridgestonu ukázala, že najlepšie z tohtoročných vozidiel zaobchádza s pneumatikami Sauber C29. V tomto ohľade prekonáva konkurentov ako Ferrari, McLaren, Mercedes či Red Bull a mohol by z toho ťažiť v závodoch.
Riaditeľ vývoja Bridgestonu Hirohide Hamašima: "Porovnali sme dáta mnohých tímov a u tých rýchlych je opotrebenie veľmi, veľmi podobné. Keď majú naložené tých štartovných 150 kilogramov paliva, na strednej i mäkkej zmesi sú medzi nimi len malé rozdiely. Takže by sme mohli očakávať veľmi podobnú rýchlosť. Ale Sauberu je to konzistentnejšie."
Rozdiely sa podľa Hamašimu môžu prejaviť aj na okruhoch, ktoré nie sú veľmi náročné na pneumatiky, ako sú Bahrajn, na ktorom tohtoročná sezóna začína. Na otázku, či bude môcť Sauber voliť pneumatiky, ktorých výdrž bude kratšia, Hamašima odpovedal: "Áno, je to možné. S vozidlom, ktoré je šetrné k pneumatikám, to urobiť môžete."
Bridgestone má ako jednotný dodávateľ pneumatík prístup k dátam od všetkých tímov, ale k lepšej predstave o rozložení síl mu to tento rok nepomohlo. "V prvých testoch to vyzeralo, že je Ferrari v menšej výhode na jedno kolo," prezradil Hamašima. "Ale v Barcelone použili McLaren a Red Bull svoje najnovšie verzie áut a bolo to dosť nejasné. Veľmi ťažko sa to teraz hodnotí."
Rozdiely sa podľa Hamašimu môžu prejaviť aj na okruhoch, ktoré nie sú veľmi náročné na pneumatiky, ako sú Bahrajn, na ktorom tohtoročná sezóna začína. Na otázku, či bude môcť Sauber voliť pneumatiky, ktorých výdrž bude kratšia, Hamašima odpovedal: "Áno, je to možné. S vozidlom, ktoré je šetrné k pneumatikám, to urobiť môžete."
Bridgestone má ako jednotný dodávateľ pneumatík prístup k dátam od všetkých tímov, ale k lepšej predstave o rozložení síl mu to tento rok nepomohlo. "V prvých testoch to vyzeralo, že je Ferrari v menšej výhode na jedno kolo," prezradil Hamašima. "Ale v Barcelone použili McLaren a Red Bull svoje najnovšie verzie áut a bolo to dosť nejasné. Veľmi ťažko sa to teraz hodnotí."